Klachtenregeling

Heb je een klacht? Vul onderstaand formulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op. Wij zullen de ontvangst van jouw klacht per e-mail binnen 24 uur bevestigen. De afhandeling van de klacht valt onder verantwoordelijkheid van onze directie. Uiteraard streven wij ernaar jouw klacht tot volle tevredenheid af te handelen. Binnen vier weken kan je een mondelinge en daarna schriftelijke/e-mail reactie op jouw klacht verwachten. Als er een langere tijd nodig is om onderzoek te doen, wordt je binnen 4 weken in kennis gesteld, waarbij het uitstel wordt toegelicht; bovendien wordt er een indicatie gegeven wanneer uitsluitsel verwacht wordt. Allen die betrokken zijn bij de afhandeling van jouw klacht, gaan vertrouwelijk om met de klacht en de verkregen gegevens. Indien je niet tevreden bent met de wijze waarop jouw klacht wordt afgehandeld, dan kan je de klacht indienen bij de onafhankelijke Stichting Geschillencommissie Consumentenzaken. Voor meer informatie surf naar de site: www.degeschillencommissie.nl. Jeugdprofessionals Nederland legt zich neer bij de uitspraak van de Geschillencommissie. De bewaartermijn van de klacht is 5 jaar.

Klachtenformulier

"*" geeft vereiste velden aan

Aanhef:
MM slash DD slash JJJJ
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.